loading...
jok O tanz
ashena O farshad بازدید : 6 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

به دوستم میگم ببین تن ماهی تاریخ انقضاش کیه؟ میگه یعنی تاریخ خراب شدنش؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ تاریخ عروسی ننه بابای ماهی اس میخوام واسشون جشن سالگرد بگیرم

 

دوستم پاش تو گچ یارو میگه شکسته میگم پـَـَـــ نــه پـَـَـــ پاشو گچ کرده که از شهرداری عوارض نوسازی بگیره

 

رفتم تو ماهی فروشی به فروشنده می گم :آقا یه ماهی قزل آلا بدین.میگه : واسه خوردن میخای؟میگم: پـَـ نـَـ پـَـ اومدم واکسن هاری و کزازشو بزنم و برم

 

دیروز با رفیقم رفتیم کارنامه بگیریم مدیر مارو دیده میگه امدید کارنامه بگیرید میگم پ ن پ امدیم تور سفر های تابستانه ثبت نام کنیم،کارنامه رو گرفتیم دیدم به به پنج شیش تا آوردم میگم این کارنامه منه میگه:پ ن پ فرم ثبت نام سفر های تابستانی مدیر آدم ضایع کنه داریم عایا ؟؟

 

عموم نصفه شب قلبش درد گرفت
بردیمش بیمارستان پرستاره گفت : سكته كرده ؟
گفتم : پـَـَـ نــه پـَـَــــ ، دیدیم خوابه ، یواشكی آوردیمش ختنه ش كنیم :|

 

رفته بودم پاساژعلاالدین گوشی بخرم.یه تیشرت قرمزم تنم بود.بعد از اینکه کلی دم مغازه یارو معطل شدیم فروشنده برگشته میگه:آقا شماهم مشتری هستید؟گفتم پ ن پ من طرح قرمز ایرانسلم.

 

گوشی موبایلم تو دستم بود .
دوستم میگه :این گوشیته؟
میگم:پــ نــ پــ کنترل تلوزیونمونه گرفتم تو دسم گم نشه

 

رفتم درمانگاه آمپول بزنم، کسی توی اتاق تزریقات نبود، سه ساعت وایستادم
بالاخره یک پرستار آمد تو اتاق. زل زده به سرنگ توی دستم میگه آمپول داری؟
گفتم: پ ن پ آمدم این سرنگ را اهدا کنم به کسایی که ندارن بخرن

 

جلو توالت عمومی اقاهه میگه ببخشید شمام تو صف توالت وایسادین ؟؟؟
پ ن پ ما سوسکیم اومدیم عید دیدنی

 

نصفه شب یکی از بالای درمون پرید تو حیاط .
داداشم گفت : دزده ؟؟؟
پ ن پ زورو داره از دست گروهبان گارسیا فرار میکنه.

 

به دوستم روز قبل کنکور اس ام اس دادم میگم آیه 22 حشر رو برای دست یافتن به حوائج 70 بار بخون ‏
میگه برای پیروزی در کنکور
میگم پ ن پ برای پیروزی در مسابقات روشن و خاموش کردن کولر در مقابل پدر خانواده

 

رفتیم موزه حیوانات میگه یعنی اینا خشک شدن؟میگم: پـَـــ

نــه پـَـــ ژست گرفتن ،بعد ساعت کاری موزه میرن جنگل پیش خانواده هاشون!!!!

 

رفتم دندون پزشکی میگم میخوام جرم گیری کنم، میگه دندوناتون؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ سرویش بهداشتی تونو!

 

شبشه رفته تو دست دوستم . داره جیغ و داد میکنه درش بیار.
میگم : شیشه رو ؟؟؟
میگه : پ ن پ ادای منو در بیار شاد شیم

 

تو باشگاه به رفيقم ميگم 5 و نيمه.....
گفت : ساعت....
گفتم پ ن پ دور بازوت
گفت ن 6
گفتم: ساعت
گفت پ ن پ دور كمرت
بعــــــــــــــــــــله

 

با دختره رفتــیم بیرون تـُـف کردم تو جوب ، چپ چپ نگام میکنه،
گفتــم کارم زشـت بود؟
گفت پـَـَـ نَ پـَـَــــ حال کردم باهاش جوب بعــدی بزرگتــره ، بــ ری ن توش !!...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما چه بخش های دیگری در سایت بگذاریم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 195
  • بازدید سال : 206
  • بازدید کلی : 1,946
  • کدهای اختصاصی